قلعه نویی به نظری جویباری سپرده تا در صورتی که در جذب ابراهیمی موفق نبود به سراغ قاسم دهنوی برود.
 
به گزارش راسخون به نقل از آی اسپورت، امیر قلعه نویی این روزها به شدت به دنبال جذب هافبک است و مهم ترین نیاز تیمش را در این منطقه می بیند. قلعه نویی برای پست هافبک دفاعی روی جذب امید ابراهیمی حساب ویژه ای باز کرده است و امیدوار است این بازیکن هر چه زودتر به استقلال بپیوندد.
 
ولی از آنجا که سپاهانی بسیار سخت بازیکنانشان را از دست می دهند، و مخصوصا ابراهیمی که سال ها در این تیم بازی می کند، سرمربی استقلال گزینه های دیگری را هم مد نظر دارد تا در صورت عدم موفقیت در جذب ابراهیمی به سراغ آنها برود.
 
اما گزینه ی بعدی قلعه نویی و آلترناتیو وی برای  ابراهیمی بسیار جالب است؛ قاسم دهنوی هافبک سرخ پوشان پایتخت!
 
قلعه نویی به نظری جویباری سپرده تا در صورتی که در جذب ابراهیمی موفق نبود به سراغ قاسم دهنوی برود و برای انتقال این بازیکن به استقلال تلاش کند و نظری هم در روزهای گذشته تماس هایی با این بازیکن برقرار کرده است.
 
گفتنی است دو سال پیش هم دهنوی توسط قلعه نویی جذب باشگاه استقلال شد، اما این بازیکن ناگهان تمرینات ابتدای فصل استقلال را رها کرد و به بهانه عدم پرداخت قسط اول قرارداد به تیم تراکتورسازی پیوست. سال گذشته نیز این بازیکن به تیم پرسپولیس پیوست که در اکثر مواقع روی نیمکت حضور داشت و اصلا در بین پرسپولیسی ها محبوب نشد و به کار دایی هم نیامد.
 
باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی برای هافبک مشهدی پرسپولیس خواهد افتاد. آیا شما با انتقال قاسم دهنوی به استقلال موافق هستید یا خیر؟!
/2759/